Müdahale Öncesi Değerlendirme

Muayene

İsteğe bağlı olarak kürtaj yaptırmak isteyen kadın için ilk adım hamile olduğunu öğrendiği anda veya adet gecikmesi olduğunda bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına başvurarak hamile olup olmadığını öğrenmektir. Hamile ise gebeliğinin kaç haftalık olduğu ultrasonografi ile kesinleştirmektir. Hekim, genel ve kadın hastalıkları açısından sağlık durumunu değerlendirir, kürtaja mani olacak herhangi bir sağlık sorunu olup olmadığına bakar ve hastayı bilgilendirir.

Her kadın kürtaj olabilir. Evli olup olmamak önemli değildir. Tıbbi zorunluluk varsa (anormal bebek veya gebelik annenin hayatını tehlikeye sokuyorsa) gerekli kanuni dökümanlar hazırlanarak uygun aydaki bebek alınabilir.

Kadın için gebeliğin sona erdirilmesindeki en önemli aşama duygusal kararlılıktır. Sosyal konumunuz, ekonomik koşullarınız, gelecek yaşantınız, partnerinizin pozisyonu ve fikride önemli rol oynamaktadır. Bu yüzden kararı bütün koşulları değerlendirerek kesin bir şekilde vermek daha sonraki ruhsal durum için gereklidir.

Kürtaj bilgi gizliliği yasal hakkınızdır. Merak etmeyiniz kürtaj olduğunuz bilgisi kimse ile paylaşılamaz, paylaşılmamaktadır. (T.C. Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği, RG.,01.08.1998, 23420) Yönetmelik gereğince bilgilerinizin gizliliği esastır.

Bilgilerinizin gizliliği esas alınarak, herhangi bir bilgi vermeden İzmir’de bulunan kliniğimizden kürtaj ve kürtaj fiyatları hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Kliniğimizi İzmir’de Kürtaj işlemleri için ziyaret edebilir ve randevu alabilirsiniz. Kliniğimiz İzmir’de Kürtaj işlemleri için modern ve teknolojinin sağladığı en son tıbbi cihazlarla donatılmıştır. Ağrısız ve acısız İzmir kürtaj fiyatları ve kürtaj hakkında bilgi ve randevu alabilmek için 0 (232) 231 47 27 ve 0 (232) 231 61 15 numaralı hattımızı arayabilir ya da 0 533 022 93 45 numaralı WhatsApp hattımızdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz. Herhangi bir kişisel bilgi ya da detay vermeden randevu alabilirsiniz. Kürtaj işlemleri için tüm bilgileriniz gizli tutulmaktadır.